در مراسمی از تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس تجلیل شد.

شهردار بندرعباس در این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای رفع کاستی‌های موجود در حوزه حمل و نقل بکار می‌گیرد، گفت: در سایه تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی در دوره ششم و مجموعه شهرداری اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف بویژه حمل و نقل رقم خورده است.

مهدی نوبانی گفت: با حمایت‌های اعضای شورای شهر ۲۴ اتوبوس جدید خریداری شده است و به ناوگان اتوبوسرانی شهر بندرعباس اضافه می‌شود و در حال حاضر ۲ دستگاه اتوبوس تحویل و درحال استفاده است.

او گفت: ۵۰ دستگاه ون نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهر بندرعباس خریداری شده که تا پایان امسال به ناوگان افزوده می‌شود.

شهردار بندرعباس گفت: به دنبال این هستیم که مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس تا پایان امسال رفع شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حوزه حمل و نقل برای کاهش تصادفات و ترافیک برون شهری و درون شهری اتفاقات خوبی انجام شده است.

منصور آرامی گفت: شهر بندرعباس به لحاظ اقتصادی، جغرافیایی، گردشگری و فرهنگی رو به توسعه و پیشرفت است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کنیم.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس هم گفت: در شورای ششم و شهرداری بندرعباس نگاه ویژه‌ای به توسعه حمل و نقل شده است و اعضای شورای شهر یکی از مهمترین کار‌های خود را موضوع حمل و نقل در راستای خدمت رسانی به مردم شهر بندرعباس قرار داده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان هم گفت: با کمک مجموعه شهرداری و با نصب دوربین تخلفات به دنبال شهر هوشمند هستیم.

سرهنگ مجید صالح پور گفت: ۱۷۰ دوربین در سطح شهر بندرعباس نصب شده است که با هوشمند سازی در نیمه اول سال، شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در شهر بندرعباس بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.